zaterdag 27 april 2013

The Real Danger & The Windowsill






Na de zeemanposter die ik jullie eerder liet zien maakte ik opnieuw een poster voor een show in Nijmegen. En dit is het geworden. Veel oranje, passend bij al de oranjegekte hier ;) Als jullie dit lezen zit ik trouwens al in Belgie. Spontaan toch nog een dagje Groezrock, terwijl ik eigenlijk niet zou gaan dit jaar. Yay! Wat zijn jullie plannen voor het weekend?  

// After I made the sailor poster a while ago, I designed another poster for an upcoming show in Nijmegen. It fits well with all the oranje craziness going on around here, don't you think ;) Anyway, when you read this I will be in Belgium already. A spontaneous day trip to Groezrock festival. Yay! What are your plans for the weekend? //

5 opmerkingen:

  1. hihi super leuk, dat gebreide mutsje :)
    Fijne koninginnedag alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als Belg zijnde is die Oranje-gekte iets heel raar. Maar dat vinden jullie vast ook van enkele van onze gebruiken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik blijf het ook raar vinden, hoor. Maar ik en dan ook Duitse ;)

      Verwijderen
  3. Weer feest in de onderbroek ;-) haha, leuk gedaan!
    Heel veel plezier in België! Xx

    BeantwoordenVerwijderen