dinsdag 9 april 2013

365 dagen - Update #3

Een nieuwe maand, een nieuwe update. Inmiddels heb ik de 100 dagen gepasseerd (yay!) en ben ik één keer mijn tekening vergeten (boeh!). Tot nu toe gelukkig wel de enige keer en de volgende dag heb ik er dan maar gelijk twee gemaakt (en voelde ik me schuldig, wat natuurlijk onzin is haha). Nadat ik aan het begin van mijn project een geïllustreerd alfabet heb gemaakt, heb ik nu bedacht dat het misschien leuk is om jullie om input te vragen. Heb je een leuke idee voor een tekening? Laat dan hieronder een berichtje achter met je idee en dan zal ik proberen hiervan een tekening te gaan maken. Met de volgende update laat ik de tekeningen natuurlijk zien en zal ik een iemand van jullie kiezen die zijn/haar persoonlijke tekening thuis gestuurd krijgt. Wil je mijn project dagelijks volgen? Volg me dan op instagram, waar ik elke dag een foto van mijn tekeningen upload. 






//A new month, a new update. In the meantime I passed the 100 days (yay!) and forgot to make a drawing one time (booh!). When I realized it the next day I made two sketches to compensate (and felt a bit guilty, which is kind of stupid haha). When I started this project I already made an illustrated alphabet and now I thought that maybe it would be fun to aks you for some input. Do you have a nice idea for a drawing? Then leave a comment with your idea and I will try to make a drawing out of it. With the next update ofcourse I will show you the drawings and I will choose one of you who will receive his/her personal drawing. Do you want to follow my project on a daily basis? Then you can follow me on instagram, where I upload all of my drawings. //




Photos and drawings: © Andrea Maassen
Follow on Bloglovin

17 opmerkingen:

  1. Ze zijn allemaal leuk leuk! Wat een doorzettingsvermogen, kan ik nog van wat leren!
    Een uitdaging om reis door de wereld te maken, met de piramide, chinese muur, de oerwoud enzovoort te tekenen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel :) ik had eerlijk gezegd in het begin ook nit gedacht dat ik het zo goed vol zou houen. Maar na een tijdje gaat het helemal vanzelf. het hoeft trouwens niet per se een idee voor een hele serie te zijn, en idee voor een losse tekening is ook goed. Je wereldreisidee is in ieder geval al heel leuk! :)

      Verwijderen
  2. Oh echt supertof allemaal! Ik wou dat ik zo kon tekenen! Vorig semester had ik tekenles in Lissabon, en toen heb ik mij wel een schetsboekje aangeschaft waar ik af en toe wat in kliederde, maar zo werd het toch nooit. Super ook dat je zo'n duidelijk herkenbaar eigen stijltje hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De dagen van de week? Dus maandag wasdag, woensdag gehaktdag? Etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt echt een hele leuke en originele stijl van tekenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh ik ben echt verliefd op je tekenstijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi!!! Je bent ook zo constant in je tekeningen, ze zien er prachtig uit.
    Hmm... inspiratie.... vind die wereldreis wel erg leuk. De verschillende culturen.
    Ga er nog even over nadenken en kom terug ;) !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi ik snap wel waarom dat meisje van 9 maart zo moeilijk kijkt, jeumig wat een kies! ;) :D
    Euhm ideetje?...Bikini, softijsje, zon en ligbed?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat leuk! Ze zijn zo ontzettend mooi, en dat al 100 dagen lang! Ik kan me voorstellen dat je ze misschien op gegeven moment gaat afraffelen of zelfs er mee stopt. Knap hoor!
    En qua tekening: misschien is het leuk om je beste vrienden/familie te tekenen met hun alter ego erbij? Of hun imaginary friend oid. Dat lijkt me best grappig haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I'd like your to see your little characters visit some animals at the zoo, an alligator or elephant perhaps!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn weer allemaal geweldig leuk geworden! :)
    Zelf doe ik niet aan thema's (hoewel er vaak dieren terugkomen in mijn schetsen), maar 'k vond uw alfabet-serie heel leuk. Misschien eens een week karakters gebaseerd op een leuk boek of een leuke film tekenen?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Maak jij die tekening rechtstreeks in dat boekje of maak je eerst nog een studie. Mss kan je een tekening maken van mijn kater die een boek ah lezen is (zie m'n blog) of een roodborstje op een naaimachine...?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik maak mijn tekeningen meestal rechtstreeks in het boek. Maar dan wel eerst met potlood.
      Dankjewel voor je ideeën. Ze staan genoteerd. :)

      Verwijderen
  12. Hello!

    i just found your blog and i'm in love with your drawings :)

    i would suggest you draw a zepellin in the sky*

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank jullie voor al jullie leuke ideeën! Volgens mij heb ik nu ook voor de volgende 100 dagen genoeg inspiratie ;) Ik ben nu begonnen met het wereldreis idee van Mw Ekster, maar ook de andere ideeën staan genoteerd voor toekomstige tekeningen :) Volgende maand weer een nieuwe update!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt zooo knap dat je het zo goed blijft volhouden! Alleen al daarvoor verdien je een complimentje, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Koosje had na uren kauwen, de grootste klapkauwgom allertijden gecreëerd. En toen begon ze te blazen...

    BeantwoordenVerwijderen