vrijdag 13 december 2013

Kerst give-away

Terwijl ik druk bezig ben met mijn werk in het hotel en verschillende illustratieopdrachten, komt kerst steeds dichter bij. Een tijdje terug deed ik een give-away via Instagram en toen heb ik jullie ook een give-away op mijn blog beloofd. Dus hier is hij dan: de It's Simply Max kerst give-away! Omdat het bijna kerst is geef ik een linnen tasje met zeefdruk, een Mr. Wisdom tooth, een kaart en een broche weg.

Om mee te doen zijn er verschillende mogelijkhden:

1. Like It's Simply Max op Facebook
2. Volg It's Simply Max op Instagram
3. Volg It's Simply Max op Bloglovin

Je hoeft niet alle drie acties uit te voeren (één is voldoende), maar je stem telt wel vaker mee, hoe meer acties je uitvoert. Laat hieronder een kort berichtje achter, met daarin vermeld welke actie(s) je hebt uitgevoerd en wie weet ontvang jij binnenkort een kerstcadeau van Max. Je kunt meedoen tot uiterlijk Woensdag 18 december.


//While I am busy with my work at the hotel and some illustration work, christmas is coming closer. A while ago I did a give-away on Instagram and I promised you another give-away here on the blog. So here it is: the It's Simply Max christmas give-away! Because it's almost christmas I am giving away a screen printed tote bag, a Mr. Wisdom Tooth pluche toy, a card and a brooch. 

To enter the give-away there are three different options:

1. Like It's Simply Max on Facebook
2. Follow It's Simply Max on Instagram
3. Follow It's Simply Max on Bloglovin

You don't have to do all three options in order to enter (one is sufficient), but your chances to win will be higher (I will count your name three times if you do all three options)! Just leave a comment bellow with a short message what you did to win and maybe you will receive a christmas present from Max! You can enter the give away until Wednesday 18 december. 

Photo: ©Andrea Maassen
Follow on Bloglovin

33 opmerkingen:

  1. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik doe mee :)
    En ik volg je natuurlijk overal al ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volg je op FB (Linde).
    En ooooooooo! Wat zou ik dit dolgraag winnen! *Zo-mooi-zucht*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat mooi allemaal!! Ik volgde je al op Instagram, en nu ook even aangemeld bij Bloglovin en Facebook. Winnen wil ik, net als de rest, natuurlijk ook wel! Dat gaat er heel mooi uitzien onder de kerstboom :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Suuuuuper!!! Ik volgde je al via Instagram en Bloglovin en nu ook op Facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gaaf! Ik doe ook heel graag mee :)
    Ik volgde je al op BL en Instagram!

    Liefs van Maike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I already followed you on facebook and instagram. Hurray!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wiieeeeee. Tuurlijk doe ik mee! Facebook en bloglovin:-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toffe give-away! Count me in! Ik volg je via Facebook en bloglovin .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik volgde je overal via FB, instagram en bloglovin dus dat is makkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaaf! Ik was te laat met je Instagram actie, maar nu doe ik mee! Ik dacht dat ik je ook op Facebook had geliket maar dat was niet zo (nu wel ;)) en Instagram en Bloglovin was al zo! duimennnn..!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw!!
    Ik volgde je al op bloglovin en facebook en zal je nu ook op instagram toevoegen. En nu maar duimen!
    (Joke)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Whippiee, ik ben echt fan van de tas en de broche en de tand! Dit zou het beste kerstcadeau in eeuwen zijn. Ik volg je al een heel tijdje via zowel Bloglovin als Facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke winactie! Ik doe graag mee. (:
    Ik volg je bij alle drie! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow te gaaf dit, als het nog kan doe ik mee. ik volgde je/u al op instagram maar heb je/u nu gevolg op Facebook en bloglovin en doe erg graag mee.(ik wist niet of ik je of nu moest zeggen dus heb het even zo gedaan, sorry)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zag de give away al voorbij komen op instagram en ben nu heel blij dat ik het onthouden heb om ook nog mee te doen nu ik achter de pc zit! (afstudeerstress, ik vergeet namelijk alles!)
    Ik volgde je al via instagram & facebook en nu ook via bloglovin! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik hou wel van jouw indiaantjes, ik doe dus graag mee! ik volg je via bloglovin' en instagram en nu ook op facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I followed on Facebook, and I already follow on Instagram!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. volger ben ik hier al lang, en nu ben ik ook op FB gaan piepen. Machtig mooie dingen maak je

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tof! Ik volg je op bloglovin en instagram!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk, ik doe mee. Ik volg je op bloglovin en instagram!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jaaa cool! Ik doe graag mee hoor!
    Instagram zat ik natuurlijk al, nu ook Facebook.

    X Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Via de eerste 2 volgde al, nu ook Bloglovin erbij.
    Nu hopen op een hoop geluk om deze prachtige prijs te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een gave give away! Ik was al volger op instagram en n u ben ik volger geworden op bloglovin en facebook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke give-away. Mr. Wisdom Tooth is echt de allerliefste! Mijn hart smelt al als ik er alleen nog maar naar kijk. Ik volg je op facebook en volgde je al op bloglovin. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hello :)
    I already liked you on facebook and now i'm following you on instagram :D

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Via bloglovin volgde ik je al (en ik dacht ook via instagram, maar blijkbaar niet). Nu ook via Instagram (je totorohoesje en de moominkaart gaven de doorslag :p)
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat mooi! En leuk! En ja, ik doe graag mee! (op Bloglovin volg ik je al lang, nu ook FB!)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Superleuk! Ik kan moeilijk niet meedoen, alle 3 de opties doe ik al. Woeptiedoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik doe graag mee! Ik volgde je al via bloglovin, maar heb je nu ook geliked op facebook en schreef al eens over je op mijn blog: http://annabelhelena.blogspot.nl/2013/11/kom-je-thuis-na-een-lange-dag-werken.html

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik ga passen, ik ben nog aan het genieten van al het moois dat ik bij je vorige give-away gewonnen heb :)

    (ps: ik heb je een tijdje terug een Liebster Award gegeven, hierzo: http://plutomeisje.be/2013/11/11-antwoorden-liebster-award/ :))

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik doe mee! Kei leuk! Ik volg je al op Instagram en je blog :-)
    Spannend
    groetjes Madame Volt

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jaaaaa! Zo op het nippertje wil ik graag ook nog meedoen! Ik volg je via bloglovin en op instagram! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ooooh jaaa joepie ik doe mee! Ik ben zo verliefd op jouw tas!
    Ik volgde je overal al, dus ik kan het niet laten om mee te doen, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen