zondag 18 november 2012

Marsepein- kaneelrollen

 
Ik hou van luie zondagen met taart en gebakjes. Maar helaas ontbreekt in ons nieuw appartement (nog) een oven. Als ik nieuwe nieuwe recepten ontdek waarvoor een oven nodig is, worden ze daarom gebookmarked en bewaard totdat we eindelijk een oven hebben. Dit weekend ben ik echter op bezoek bij mijn ouders en kon ik een van de recepten uitproberen: Marsepein- kaneelrollen. Het recept vond ik een tijdje terug op de Duitse blog iGNANT (een van mijn favoriete blogs, dus vooral even checken). Klik hier voor het recept (in het Engels). Geen exotische ingrediënten en makkelijk te bereiden. Geniet van jullie zondag!

//I love lazy sundays with pies and pastries. Unfortunately there's no oven in our new appartment yet. So if I find new recipes I will bookmark them and wait until we finally get an oven. This weekend however, I visited my parents, so i could try one new recipe: marzipan cinnamon rolls. I found the recipe on the German blog iGNANT (one of my favorite blogs, you should definitely take a look). Click here for the recipe (it's in English). No exotic ingredients and pretty easy to make. Have a nice sunday! //
 
Picture: ©Andrea Maassen
Recipe: via iGNANT

Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten