donderdag 21 maart 2013

Coming soon: It's simply Max on Etsy

Sommigen van jullie hebben het misschien al her en der gelezen: Ik ben bezig met het opzetten van een Etsy shop. Nu roep ik dat al best een tijdje, maar binnenkort gaat het dan echt gebeuren. In eerste instantie zijn er kaarten te koop en ook Meneer Verstandskies. In de loop van de tijd zal ik hieraan nog meer artikelen, zoals linnen tasjes en broches toevoegen. Maar eerst maar eens beginnen :) Zodra de shop online gaat, laat ik het jullie natuurlijk weten, dus houd vooral de blog en de facebook pagina in de gaten!

//Some of you might have heard it already: I am starting up an Etsy shop soon. I am talking about this for a while now, but now it's really gonna happen. There will be cards and mr. wisdom tooth but I am also planning on adding more stuff, like tote bags and brooches. But let's start first! As soon as the shop will open, of course I will let you know, so keep your eyes on the blog and facebookpage!//

Photo: Andrea Maassen
Follow on Bloglovin

14 opmerkingen:

  1. Heel logisch dat jij je fijne spullen gaat verkopen! :) Succes met voorbereiden. Enne..ik zeg groen licht ook voor een It's Simply Max servies! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk joh! Je maakt dan ook veel moois! Zag op IG ook shirts voorbijkomen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk! ik heb het kaartje inmiddels uit mijn brievenbus bevrijdt en het staat nu te pronken in mijn boekenkast! nogmaals heeeel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Helemaal gek van jouw stijl! Super knap getekend!
    groetjes madame Volt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oew, ik ben benieuwd! Ik ben er zeker van dat er superleuke dingen gaan te vinden zijn in je Etsy shop. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! Ik ben erg benieuwd naar je winkeltje... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Joepie!! Laat ik nou toch bijna jarig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dank jullie wel allemaal voor de lieve reacties! :)

    BeantwoordenVerwijderen