maandag 17 december 2012

DIY Portemonnee
























Vorige week ontving ik mijn allereerste packageswap pakketje. En wat een leuk pakketje was dat! De afzender was Anouck. Anouck blogt en maakt hele mooie dingen (klik hier om een kijkje te nemen op haar blog en webshop). Naast haar favoriete thee, zelfgemaakte armbanden en een haarelastiek met strikje zat in het pakketje ook een mooi lapje stof. In het weekend heb ik van deze stof een portemonee gemaakt. De werkbeschrijving hiervoor komt uit het boek 'Sew La Tea Do' van Pip Lincolne (aanrader!) en ondanks niet alle naden even recht zijn (maar oefening baar kunst zeggen ze, he :)) ben ik best wel blij met het resultaat.

//Last week I received my very first package swap package. And what a lovely package it was! The sender was Anouck, a blogger, who makes beautiful things (click here to check out her blog and webshop). Besides her favorite tea, selfmade bracelets and a hairband with a bow, there also was a nice piece of fabric in the package. In the weekend I made a wallet out of it. The tutorial comes from the book 'Sew La Tea Do' by Pip Lincolne (which I highly recommend!) en even though not all seams are perfectly straight (but practice makes perfect, right?:)) , I am pretty happy with the result //




Van de overgebleven stukjes heb ik nog een strikje gemaakt. Deze wou ik eigenlijk op de voorkant van het portemonnee pinnen, maar uiteindelijk vond ik hem zonder toch mooier. Nu zit het strikje als versiering op een van mijn kerstcadeaus.
 
//I also made a little bow from the rest of the fabric. I wanted to pin it on the front of the wallet first, but finally I liked it better without the bow. So now I am using the bow as decoration for one of my christmas gifts. // 
 
Photos: ©Andrea Maassen

Follow on Bloglovin

1 opmerking:

  1. Lief pakketje! En wat jij hebt gestuurd was ook erg leuk en mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen